پرسش‌های پرتکرار شما

محصولات تثبیت شده همان خزه و گیاهان طبیعی هستند که با استفاده از فرمالیسیون خاصی به حالت اغما می‌روند و تمام نیازهای زندگی آن‌ها گرفته می‌شود. این محصولات بی‌نیاز از هر گونه نگهداری اعم از خاک آب نور و غیره می‌باشد و سال‌های طولانی ماندگاری دارد. کاربرد این محصولات در تمامی دکوراسیون داخلی می‌باشد و در طراحی فضا‌های مسکونی اداری تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها قابل اجرا به صورت گرین وال و ماس وال می‌باشد.

این محصولات نیاز به هیچ گونه نگهداری ندارد و در واقع بهترین نگهداری از آنها این است که از آنها مراقبت نکنید. فقط این محصولات نباید در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرند و در مجاور دستگاه‌های گرمایش مثل شوفاژ بخاری و یا سیستم گرمایش اسپلیت قرار بگیرند و همچنین پاشش هر گونه مایعات به صورت مستقیم یا اسپری بر روی این محصولات از عمر آن‌ها می‌کاهد.

این محصولات آنتی استاتیک هستند که مانع از نشست گرد و غبار بر روی آن‌ها می‌شود.این محصولات آنتی فلیم یا ضد شعله‌وری هستند و همچنین ضد آلرژی و ضد حساسیت هستند که باعث می‌شوند از آن‌ها در اتاق خواب‌های کودکان و بزرگسالان بدون مشکل و دغدغه خاطر استفاده کرد. همچنین این محصولات عایق صوتی بوده و باعث هضم ریزگرد‌های موجود در هوا می‌گردد.

این محصولات در شرایط مختلف آب و هوایی ماندگاری متفاوتی دارند. در صورت مطلوب بودن رطوبت محیط (35 تا 70 درصد) و رعایت موارد ذکر شده در بخش شرایط نگهداری محصولات بین 7 تا 10 سال ماندگاری دارند.

محصولات تثبیت شده تفاوت قیمتی چندانی با گرین وال‌های طبیعی ندارد بلکه در گذر زمان به دلیل عدم نگهداری و هزینه‌های پشتیبانی صرفه اقتصادی بهتری دارند. همچنین در زمان اجرا یا نصب به علت عدم نیاز به زیرسازی و تاسیسات زهکشی و نور کاملا به صرفه تر از گرین وال‌های طبیعی می‌باشند.

محصولات تثبیت شده قابل اجرا بر روی انواع سطوح ساختمانی مانند چوب گچ سیمان سرامیک سنگ و غیره قابل اجرا است و همچنین قابل اجرا بر روی انواع سطوح هندسی مانند ستون‌های کروی شکل و یا دیوار‌های ضلع‌دار و سقف‌های منحنی می‌باشد همچنین شما می‌توانید این محصولات را در عرض و قطر‌های پایین و روی دیوار اجرا بکنید.

محصولات تثبیت شده نزدیک به یک قرن است که در اروپا قابل استفاده می‌باشد این محصولات برای عدم برداشت بی‌رویه از طبیعت و قطع شاخه و برگ‌ها برای استفاده‌های تزئینی طراحی شده‌اند با وجود این محصولات و استفاده آن‌ها در زمان طولانی تخریب کمتری در طبیعت صورت می‌گیرد و همچنین گازهای گلخانه‌ای کمتری برای تولید و پرورش گیاهان تزئینی زنده تولید می‌شود.